
Trappe med mere
Trappe med mere
På Vodskov Skole er forbindelsen mellem stue- og kælderniveau meget mere end en forbindelse fra A til B
Kontormiljø på Aarhus Havn
På Havnen i Aarhus har NERD moderniseret og indrettet deres kontorlokaler omkring et samlende opbevaringselement.
Modernisering af Søndervangskolen
Moderniseringsprojektet på Søndervangskolen har som mål at etablere fysiske rammer, der understøtter den nye folkeskolereform og skaber et velfungerende lærings- og arbejdsmiljø for både elever og personale.
Modernisering af mellemtrin, Søndervangskolen
På mellemtrinnet er der bevidst arbejdet med at fastgøre inventaret, således man undgår at møblerne finder tilbage til traditionelle opstillinger og i stedet forbliver differentierede i deres indretning. Det betyder at de fysiske rammer, i højere grad end tidligere, opfordrer til at tilrettelægge læringsforløbene så de understøtter flere elevers læringspræferencer.
Læringscenter, Gistrup Skole
Med det nye læringscenter (PLC) har Gistrup Skole fået de optimale rammer for fordybelse, gruppearbejde og formidling.
Indretning af Frederiksbjerg Skole
NERD har indrettet den nye midtbyskole i Aarhus i samarbejde med Holmris Designbrokers
Et læringscenter i hjertet af udskolingen
På Hals skole er læringscenteret placeret i skolens hovedbygning ved aulaen og i direkte tilknytning til udskolingen. Med etableringen af det nye læringscenter er der dermed også skabt nye muligheder for at differentiere undervisningen for skolens udskolingselever.
Modernisering af Miljø & Teknik, Randers Kommune
I forbindelse med de nye organisationsændringer har NERD forestået den indledende spacemanagement-analyse og behovsafdækning, som afslutningsvis blev opsummeret i et dispositionsforslag.
Psykiatriklyngen, DNV Gødstrup
Med sit lyse indre og sin tætte kontakt til udearealerne adskiller psykiatriklyngen på DNV-Gødstrup sig fra traditionelle, psykiatriske behandlingsmiljøer.
Læringscenter, Søndervangskolen
Det nye læringscenter på Søndervangskolen giver elever og lærere på skolen helt nye muligheder for at fordybe sig med en opgave.
Personalefaciliteter, Aarhus Kommune
Med udgangspunkt i at mennesker er forskellige og har forskellige lærings- og arbejdspræferencer, arbejder vi med at etablere forberedelsesfaciliteter, der er differentierede og dermed understøtter mange forskellige typer af arbejds- og forberedelsessituationer.
Vestfyns Gymnasium
Forslaget, til udvidelsen af Vestfyns Gymnasium, er udarbejdet med fokus på at etablere et varieret rumligt forløb, som tilgodeser individualitet, fællesskab, fagligt fokus og nærhed. Sociale fællesskaber skabes med udgangspunkt i at anerkende individuelle forskelle. Derfor er arkitekturen i projekt meget rumligt differentieret, så der etableres rum til forskellige sociale konstellationer – lige fra de individuelle rum til rum for det store fællesskab.
Studentervæksthus, VIA University College
Det nye studentervæksthuslokale på VIA University College i Skejby, skaber rammen om lang række innovationsaktiviteter.
Smag Først
Butiksinventar opbygget af vinkasser, og er komponeret i en struktur der skaber forskellige muligheder for eksponering af butikkens varer i form af hylder, smagebord og betjeningsdesk. Det enkle og rustikke indretningskoncept understøtter samtidig kædens koncept om at gøre vinkøb til en mere sanselig oplevelse.
Midtbyskolen – Frederiksbjergbyggeriet
En ny midtbyskole i Aarhus, der imødekommer den nyeste viden om, hvad der giver de bedste betingelser for børn og unges læring og udvikling.
Udvidelse af Falkonergårdens Gymnasium
Med forslaget til udvidelsen af Falkonergårdens Gymnasium på Frederiksberg skabes et bedre arbejds- og studiemiljø for ALLE på skolen.